14 Juli 2012

Så blev det en lyckad fest iallafall,, När gästerna kom serverades dom varsin välkomstdrink NVY ett mousserande vin av passionsfrukt och små krustader med salami & gräddädelost. Mums... Sedan fick alla gå en tipsrunda med frågor om mig! (undrade hur väl dom egentligen känner mig) haha,, många blev upprörda över frågan om vems bild som satt i skåpet på jobbet,, dom vet ju om min stora crusch på Jonny Depp så dom var ju bergsäkra på honom o inte Stefan Nykvist (i Larz Kristerz) HAHA..tjiii fick dom.. Pajbuffe och sallad o bröd högg vi in på Och senare jordgubbstårta & ballerinakakor. Vi gick igenom dom rätta svaren och alla fick berätta vem dom var och om hur vi lärde kände varandra. Sedan fick jag öppna massor av paket!! Wow,, jag fick bl.a en fotlänk, en resa till EGYPTEN, presentkort på tatuering, 2 st olika Lilla Lisa design halsband, ett spa och ett massage presentkort, en låda med och för nagellack o tillbehör, en fin blom ring i lila såklart!, chokladkaka, 3 attbligalenpå grejer, en elefant och en annan prydnadsfigur, trisslotter o massor med blommor. Herregud vilka grejer!! Tusen tusen TACK!! Sen minglade vi och pratade spelade musik och senare med andra ord spelet, vuxna mot kidsen. Allra sist drog vi igång Sing Star o konstigt nog så hörde inte Bert Karlsson av sig denna gången heller :-0 mooahaha.. Det var en väldigt väldigt trevlig kväll/natt med familj och några av mina närmaste vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0