Naglar naglar naglar

Beslutsångest,, vad ska jag ha för färg på nagellacket nu när jag åker??!
Det måste ju passa till alla färger på kläderna, läppstift, bikini osv...
Skulle vilja ha knallröda men det blir ju tokigt med ett lila linne,, :-(
Lila då? Hmm tånaglarna fick en mörk lila färg igår ( Malavas Mexico) skitsnyggt!!
Det är ju snyggt med matchande på händerna såklart..
Men,,
Målade på vitt igår med röda blommor.
Ganska gulligt..
Äsch jag tar med remover och det lila + ett rött,, jag bantar ner packningen på nåt annat..
Åh jag älskar att måla o dekorera naglar, kanske skulle satsa på ett sånt jobb?!
Förresten så vann jag ju en nagelförlängning nyss som jag ville ge till Johanna, måste höra om hon vill ha den, annars ska jag boka en tid när jag kommit tillbaka, om jag kommer tillbax..

Trackback
RSS 2.0