Livets vändningar

Vem har sagt att livet ska va enkelt ?!
Ena dagen känns si och andra så, man får både positiva och negativa besked på samma dag.
Ska man då vara glad eller ledsen?
Det är klart att man kan vara glad åt det positiva och samtidigt tycka en annan sak är tråkigt och ledsamt.
Hur som helst så får man ta en dag i taget, försöka göra det man gillar och umgås med dem man vill.
Man vet aldrig vad livet tar för vändning.
Jag har iallafall bestämt mig för att göra sånt jag alltid tänkt och velat. Jag tänker hitta på saker och umgås med mina vänner innan allt förändras och det kanske till och med är för sent.
Varför tänka att man ska och ska,, och aldrig komma till skott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0